Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2014 09:00 - Хора, които ядат ябълка и правят трохи, да не ме занимават!
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 9345 Коментари: 24 Гласове:
65


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:) :) :)
В магазина:
-Какво иска младата дама? -Иска бутилка вино, шоколадова торта, хубава книга, добър мъж и редовен секс...Иначе за хляб съм дошла.




Съпругата, облечена в прозрачна, дълбоко деколтирана нощница, се опитва да съблазни мъжа си в кревата.  - Скъпи, не мислиш ли, че приличам на Мона Лиза?  Прозявайки се сънливо, съпругът се обръща на другата страна и промърморва:  - Чудя се само, защо още никой не те е откраднал?





Мъж отишъл в командировка. След седмица пише на жена си: "Мила, взе да ми става много мъчно..." В отговор получил: "Не се притеснявай скъпи, аз тук намерих един, на който му става много лесно."




Младеж към мацка: -Мацка, паднал ти е сутиена! Явно му е писнало да живее празен живот.




Попитали радио Ереван: -Може ли една хубава жена да НЕ изневери? -Може, но язък за хубостта й...




Доктор към пациент: -Какво още е полезно за здравето, освен добрата храна и здравия сън? -Не се сещам докторе... -А какво правите с жена си два-три пъти седмично? -Караме се...




- Иванчо, чух, че си ясновидец. Може ли да ме научиш и мен да виждам в бъдещето? - Мога, Марийке. Съблечи си якето. Такаа, сега си съблечи блузката... А сега си събуй поличката... - Ама, Иванчо, ти май искаш да ме... - Ето, Марийке, вече си ясновидка...




Търсиш си нов мъж,но не се разделяш със стария? Правилно!Нали не ходиш боса по магазините, докато си търсиш нови обувки? 





:):):) Поздрав към всички приятели с една малка част от нашето участие в Международния фестивал за танцов фолклор и традиции, който се проведе на 22.03.2014г. в Лондон


http://www.youtube.com/watch?v=BUKEwxYGeSo



Усмихната седмица! :):):)



Гласувай:
76



1. martito - :))))))))))))))))))) Седмицата ...
24.03.2014 09:43
:))))))))))))))))))) Седмицата ми почна със смях:))))) Весела седмица и за теб, Фуриии:)))
цитирай
2. mileidi - Привет , Фури :))
24.03.2014 09:57
Благодаря за поздрава, чудесен танц !Много са хубави българските народни танци , традициите също, добре е да не забравяме за всичко което имаме ...Накара ме да се чувствам горда , че съм българка. Поздрав с усмивка и топла прегръдка за прекрасна седмица !
цитирай
3. furiika - Мартии :))
24.03.2014 10:05
martito написа:
:))))))))))))))))))) Седмицата ми почна със смях:))))) Весела седмица и за теб, Фуриии:)))


Още много весели усмивки през седмицата, мила:)))
цитирай
4. furiika - благодаря ти, Милейди :))) Позна ли ме в клипа? ;)
24.03.2014 10:11
mileidi написа:
Благодаря за поздрава, чудесен танц !Много са хубави българските народни танци , традициите също, добре е да не забравяме за всичко което имаме ...Накара ме да се чувствам горда , че съм българка. Поздрав с усмивка и топла прегръдка за прекрасна седмица !


Радвам се, че си се почувствала по този начин.
Където и да съм по света, нося със себе си фолклора и традициите български. Един от сигурните начини за запазването и предаването му на идните поколения са и децата. Следващия понеделник ще ви покажа и едната от детските ми групи. :)))(за доказателство):)))
Поздрави и прегръдки от Лондон! :)
цитирай
5. iliada - :)
24.03.2014 11:32
Успешна ,веселяшка и добра нова седмица желая!
цитирай
6. furiika - Благодаря ти, Илиада :)))
24.03.2014 11:44
Усмивки и за теб!
цитирай
7. makont - Страхотни сте!
24.03.2014 12:23
Усмихна ме. Слънчева и спорна седмица!
цитирай
8. furiika - :))) Благодаря ти, Маконт :)))
24.03.2014 14:31
makont написа:
Усмихна ме. Слънчева и спорна седмица!


Слънчева и спорна да е, приятелко! :)))
цитирай
9. krivoshapkova - Поздрав за танцьорите!
24.03.2014 14:44
...
цитирай
10. krotalka - Усмихната седмица Фури!
24.03.2014 14:44
Само заради твоите вицове се вясвам от време на време в блога. Оправяш ми настроението.
Страхотни са младите танцьори, да са живи и здрави и да пазят трядицията на българските танци!
цитирай
11. jeremy231 - Запис участие!
24.03.2014 15:40
В дискотеката в Перник бутнах един, той викна "Къв ти е проблема, идиот?!" И аз като започнах да изброявам - два часа се прегръщахме и плакахме.
цитирай
12. furiika - мерсиии:))))
24.03.2014 16:25
krivoshapkova написа:
...
- Поздрав за танцьорите!
цитирай
13. furiika - Кротиииии:))))))
24.03.2014 16:31
krotalka написа:
Само заради твоите вицове се вясвам от време на време в блога. Оправяш ми настроението.
Страхотни са младите танцьори, да са живи и здрави и да пазят трядицията на българските танци!


Аз, като най-младата:))) от танцьорите, ти благодаря за милите думи, мила приятелко:)))) И да знаеш, че ми липсваш.
Поздрави и прегръдки!
:)))
цитирай
14. furiika - хахаха:))) Запис - приет! :)))
24.03.2014 16:34
jeremy231 написа:
В дискотеката в Перник бутнах един, той викна "Къв ти е проблема, идиот?!" И аз като започнах да изброявам - два часа се прегръщахме и плакахме.


Добре, че си имал проблеми, иначе кой знае какво щеше да ти се случи :))))))
цитирай
15. joysii - Хахахаха. . никога боси! Фури, ...
24.03.2014 16:39
Хахахаха..никога боси!
Фури, жива и здрава! И весела!
цитирай
16. furiika - хаха:)))Джойсиии:)))))))))
24.03.2014 20:20
joysii написа:
Хахахаха..никога боси!
Фури, жива и здрава! И весела!


разбира се, че никога!:)))
Весела седмица и на теб! ;)
цитирай
17. net - .........
24.03.2014 22:23
Изпълни ми очите, много са ни хубави танците,а и тези стройни танцьори.Аплодирам ви!


Фрии,аз не само обувки, но и нови дрехи си купувам-преди да им мине сезона, пък и модата.

Поздрави!
цитирай
18. furiika - благодаря ти, net :)))
24.03.2014 22:59
net написа:
Изпълни ми очите, много са ни хубави танците,а и тези стройни танцьори.Аплодирам ви!

Чувството е несравнимо.

Фрии,аз не само обувки, но и нови дрехи си купувам-преди да им мине сезона, пък и модата.

Поздрави!


хахаха:))) И аз така ще направя:)))

Сърдечни поздрави и усмивки и от мен!
:)))
цитирай
19. leonleonovpom2 - Поздравления за това, което си постигнала!
25.03.2014 00:35
Честно казано, досега не ми беше ясно, защо си обект на " минусите", дори зададох веднаж и въпроса
Сега ми се изясни, проява са на нашата забележителна чертичка, неприязън към успелите....
цитирай
20. furiika - :)) Благодаря ти, приятелче! Постигнатото ме удовлетворява двойно повече, защото е постигнато на чужда земя.
25.03.2014 01:03
leonleonovpom2 написа:
Честно казано, досега не ми беше ясно, защо си обект на " минусите", дори зададох веднаж и въпроса
Сега ми се изясни, проява са на нашата забележителна чертичка, неприязън към успелите....


А тук условията не са както в БГ, има много за преодоляване. Не работя с професионалисти, а с който колкото и когато може. :) Най-трудно е с децата, но пък затова повече си ги обичам. :)
Колкото до минусите, въобще не ме интересуват. Те не могат да ме определят като човек. Не мисля, че съм обект на завист, а по-скоро това са жалки опити да ме провокират. Честно казано в самото начало са успявали, но отдавна спрях да обръщам внимание и се чувствам много добре. Радва ме това, че има хора, които искрено се забавляват заедно с мен в блога ми. Другото са подробности:)))
Още веднъж ти благодаря за оценката!
Поздрави и ведро настроение! :)))
цитирай
21. shtaparov - А хора, които ядат слива и не правят ...
25.03.2014 23:10
А хора,които ядат слива и не правят тройка да те занимават ли? :))
цитирай
22. furiika - най-добре никой да не ме занимава с глупости! :)
26.03.2014 15:16
shtaparov написа:
А хора,които ядат слива и не правят тройка да те занимават ли? :))

цитирай
23. hel - Напълниха ми очите танцьорките! И ...
28.03.2014 20:17
Напълниха ми очите танцьорките! И осъвременените костюми, които подчертават стройната фигура на момичетата!
Поздрави!
И аз не ходя боса по магазините! :)
цитирай
24. furiika - :))) Благодаря ти!
28.03.2014 20:34
hel написа:
Напълниха ми очите танцьорките! И осъвременените костюми, които подчертават стройната фигура на момичетата!
Поздрави!
И аз не ходя боса по магазините! :)



Минало е времето на босоногите :))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6959737
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031